فیلم آموزش زبان برنامه نویسی سی شارپ Lynda.com – C# Essential Training 2011

دانلود بهترینها،دانلود | نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
دانلود , دانلود عکس, دانلود بازی, دانلود نرم افزار, دانلود کتاب, دانلود موبایل, دانلود مستقیم, دانلود آی, دانلود آهنگ, دانلود والپیپر, دانلود آنتی ویروس, اس ام اس
Authors
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بهترینها و آدرس kill-house.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فیلم آموزش زبان برنامه نویسی سی شارپ Lynda.com - C# Essential Training 2011


C#i زبانی شی گرا و سطح بالا از خانواده زبان‌ های چار چوب دات‌ نت شرکت مایکروسافت است که یک زبان برنامه نویسی چند الگویی و منظم شده مدل‌های تابعی، امری، عمومی، شی گرا و جز گرا می باشد. امروزه از این زبان به دلیل کاربرد های فراوان آن در بسیاری از پروژه های مهم برنامه نویسی استفاده می کنند از همین رو بسیاری از افراد علاقه مند به یادگیری این زبان هستند. C# Essential Training نام یکی از محصولات جدید شرکت معروف ساخت فیلم های آموزشی یعنی Lynda می باشد که در آن زبان برنامه نویسی سی شارپ آموزش داده می شود. این آموزش توسط آقای Joe Marini یکی از اساتید برجسته شرکت لیندا در زمینه تدریس ربان های برنامه نویسی تهیه شده و به صورت کاملآ ساده و ابتدایی این زبان برنامه نویسی را به شما آموزش می دهد. در واقع اگر شما اطلاعات کمی از زبانC#i دارید این مجموعه گزینه ی بسیار مناسبی برای شروع یادگیری می باشد زیرا از ابتدایی ترین آموزش ها مانند طریقه نصب نرم افزار Visual Studio C# Express تا نحوه ساخت یک برنامه به این زبان و نحوه خواندن و نوشتن کدها و بسیاری از پروژه های پیشرفته دیگر را به شما آموزش می دهد. همچنین زمان این آموزش حدود 6 ساعت 44 دقیقه می باشد که از 12 سر فصل مختلف تشکیل شده است. علاوه بر این سورس تمام پروژهایی که در فیلم های این مجموعه آموزش داده می شود به صورت جداگانه در این مجموعه قرار گرفته تا شما پس از مشاهده هر آموزش خود نیز آنرا انجام دهید و تمرین کنید. علاوه بر این تاریخ انتشار این آموزش در ماه دسامبر 2011 می باشد و این بدان معناست که موضوعات این آموزش ها هماهنگ با آخرین تغییرات زبان سی شارپ بوده و به صورت کاملآ بروز می باشد. همچنین در زمان انتشار این آموزش در سایت ایرانیان دانلود هیچ یک از سایت های ایرانی این مجموعه را برای دانلود رایگان قرار نداده اند و فقط چند سایت با قیمت های بالایی آنرا به فروش میرسانند که وب سایت ایرنیان دانلود مفتخر است به عنوان اولین وب سایت فارسی زبان این مجموعه آموزشی پرطرفدار را همراه با لینک مستقیم و کاملآ رایگان به شما هموطنان گرامی عرضه کند.

تصاویری از محیط این فیلم:

Lynda.com – C# Essential Training 2011 ScreenShot 1
Lynda.com – C# Essential Training 2011 ScreenShot 2

راهنمای فایل های فشرده:
توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یا Wrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.


 

 

روش اجرای فایل ایمیج در درایو مجازی:
1 – نرم افزار UltraISO را دانلود و نصب کنید. (لینک دانلود نرم افزار در آخر پست قرار گرفته)
2 – نرم افزار UltraISO را اجرا کنید و از منوی File گزینه Open را انتخاب نمایید و وارد مسیری شوید که فایل ایمیج را در آنجا Extract کردید. (منظور از فایل ایمیج، فایلی است که دانلود کرده اید و آنرا از حالت فشرده خارج کرده اید که معمولآ با فرمت های iso, bin, cub و … می باشد)
3 – فایل ایمیج را انتخاب و اجرا کنید. (با از اینکار محتویایت فایل ایمیج درون نرم افزار UltraISO نمایش داده می شود)
4 – بدون ایجاد تغییرات در محتویات آن از منوی Tools گزینه Mount to Virtual Drive را انتخاب کنید و بر روی Mount کلیک کنید.
5 – وارد My Computer شده و وارد درایو جدیدی که در این قسمت ایجاد شده شوید.
6 – میتوانید از محتویات فایل ایمیج استفاده کنید.

روش رایت فایل ایمیج روی دی وی دی:
1 – نرم افزار UltraISO را دانلود و نصب کنید. (لینک دانلود نرم افزار در آخر پست قرار گرفته)
2 – نرم افزار UltraISO را اجرا کنید و از منوی File گزینه Open را انتخاب نمایید و وارد مسیری شوید که فایل ایمیج را در آنجا Extract کردید. (منظور از فایل ایمیج، فایلی است که دانلود کرده اید و آنرا از حالت فشرده خارج کرده اید که معمولآ این فایل با فرمت های iso, bin, cub و … می باشد)
3 – فایل ایمیج را انتخاب و اجرا کنید. (با از اینکار محتویایت فایل ایمیج درون نرم افزار UltraISO نمایش داده می شود)
4 – یک دی وی دی خام را درون سی دی رام کامپیوتر قرار دهید.
5 – از منوی Tools گزینه Burn CD/DVD Image را انتخاب کنید.
6 – در کادر ظاهر شده تنظیمات دلخواه خود مانند سرعت رایت و … را مشخص کنید.
7 – بر روی گزینه Burn کلیک کنید تا عملیات رایت آغاز گردد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





About

به وبلاگ من خوش آمدید ، اميدوارم بتونيد به خوبي از مطالب استفاده کنيد و با نظراتتون من رو راهنمائي کنيد
Blog Custom